miercuri, 20 mai 2009

Lene...

Ma f o lene de zile mari. Am observat ca nu am mai scris de foarte mult timp. Nu ca nu as fi avut ce, nu asta e motivul, ci pur si simplu mi-e lene...Puteam sa pun poze de la Pastele petrecul la tara (mirific loc), apoi puteam scrie de toate iesirile care s-au lasat cu poze foarte faine, iesiri pe strand, in excursia cu pruncii, duminicile tot la tara si multe alte chestii faine....Chiar am petrecut zile superbe si am si facut multe poze, dar scuze, chiar mi-i o lene de ma doare. Poate voi reveni cu un alt post doar cu poze, sincer merita vazute...Asta bineinteles daca nu imi va fi iarasi prea lene ;;)

4 comentarii:

  1. Nu esti singura cu lene... Eu deja am prea multa, ma gandesc sa o donez. Pe de alta parte e f bine ca ai petrecut frumos timpul! Eu... nu am multe iesiri frumose asa ca te invidiez.

    RăspundețiȘtergere
  2. un fel de lancezeală :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...