luni, 15 iunie 2009

Oficial in vacanta

De ieri sunt oficial in vacanta. S-a incheiat anul scolar 2008 - 2009. Sincer nici nu imi vine sa cred. A trecut ata de repede. Si ce emotii am avut in prima zi...cred ca eram mai emotiva decat copiii care atunci au venit prima data la scoala. In fine, ideea e ca sunt foarte incantata ca mi-am gasit jobul perfect.
Cireasa de pe tort a fost cand am participat la primele mele 2 banchete la clasele a 8-a in calitate de profesoara. Si acele muuuulte buchete de flori de la premieri....Emotii alaturi de niste copii pe care ai ajuns sa ii cunosti intr-un an, emotii cand eram cu ei pe scena si ba cantam, ba dansam. Ei te asculta si tu incerci sa dai tot ce ai mai bun in tine. Cel mai bun lucru ii cand vezi ca ei te adora. Stiu sa se bage sub pielea ta.
Acum ramane sa imi savurez vacanta, dar nu inainte de a participa maine la un consiliu profesoral, la iarba verde, cu mici si gratare...
Va salut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...