miercuri, 25 martie 2009

Lipsa

Nu mai am timp de nimic. Chiar daca se lungeste ziua, mie nu imi ajung 24 de ore sa pot face tot ce imi propun. Pe langa ca ma trezesc in fiecare dimineata la 5 jumate, mai nou ajung acasa pe la ora 20, sau chiar mai tarziu. Cel mai rau ma afecteaza astenia de asa-zisa primavara. Si primavara asta ma enerveaza. Nicicum nu mai vrea sa vina. Ne tot fraiereste, ba e caldut afara, ba e frig, ba e soare si 10 minute e lapovita....groaznic. E frig, am mainile inghetate si sunt moarta de somn. Bineinteles ca activitatea mea nu se incheie seara cand ajung acasa, ci atunci continua. De multe ori realizez ca e trecut de ora 1 noapte si eu inca mai am de lucru. Din pacate 3 ore de somn mie nu imi ajung. Nu vreau sa ma plang, pentru ca eu mi-am ales cariera asta, dar totusi, daca nu m-ar chinui astenia cred ca as avea mai multa energie si as putea lucra mai cu spor.
Vreau soare, vreau caldura, vreau vacanta care vine abia in 3 saptamani, vreau fustite si tricouri, sandale si slapi...Vreau sa vina vara...

2 comentarii:

  1. Si eu vreeeeeaaaaaauuuu!!! Imi facusem de curand curat la haine si mi-am dat seama ca am o gramada de haine dragute dar de vara asa ca am un motiv in plus sa astept vaaarrraaa!
    O duci f bine ca te descurci doar cu 3 ore de somn. Eu imi fac somnu de frumusete luuung si tot nu-mi ajunge. Ce-i drept duc si greaua viata de studenta....
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate nu ma descurc cu trei ore de somn. Sper ca in curand mii se va redresa programul.Dar pe bune ca daca ar fi cald mi-ar merge toate mult mai bine...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...