joi, 26 februarie 2009

Meet Geza (pronuntat gheza)

Familia mea s-a inmultit cu un membru. Sunt mandra sa va spun ca noul membru se numeste Geza, are cam 2,7 kg (nush excat, ca nu l-am pus pe cantar) si a implinit azi doua saptamani. E tare frumusel si chiar daca e foarte tanar stie multe multe. Intrece in inteligenta multi oameni.
Imi este tare drag. Toata ziua il tin in brate, iar daca sunt pe drumuri il port in geanta. Are si o paturita pufoasa verde, in caz ca i se face frig, dar si o carcasa de aluminiu.
Este argintiu cu negru, si pentru ca a fost cuminte a primit si o jucarie, un soricel optic.
Daca pana acuma nu ati realizat cine este Geza, va anunt ca este noul meu laptop mult visat...Dar e mai mult decat un lapotop, va spun sigur. ;)

2 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca muuuult si bine si "curat" si destept noul membru al familiei! Sper si eu intr-o zi sa am si eu un asa "copilutz"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci de urari si sa speram ca si familia ta se va inmulti ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...