duminică, 5 octombrie 2008

Raclama la fix

Tot aud la televizor ca "ia-ti fixul pe mobil". Ok, am inteles ca se poate, dar azi chiar am vazut o tipa in Joy's care avea la ea fixul mobil de acasa. Stiti si voi, telefoanele alea care arata ca mobilele din anii '90, mari, gen caramida. Ei, doamna nu numai ca il purta in geanta, dar si vorbea foarte serios la el. Din cate stiam eu, telefonul acela functioneaza pana la 300 de metri de baza. Deci, in concluzie imi pun niste intrebari:
1. Oare sta prin apropiere si astepta un telefon important?
2. Daca era mobil, chiar se mai poarta caramidele?
3. Nu i-a fost rusine sa iasa cu asa ceva in oras si sa si mai vorbeasca la el?
4. Oare a mai vazut si altcineva?
...anyway.

2 comentarii:

  1. eu cred ca era un telefon de ultima generatie, da mare. tot de la vodafone. vorba aia, ia-ti fixu pe mobil...huh..?

    RăspundețiȘtergere
  2. caramidele?

    Noa, asta o fo' faină...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...