joi, 16 octombrie 2008

Timisoara in weekend

Primul meu weekend petrecut in Timisoara. Interesting. Nu credeam vreodata ca o sa se intample.Abia asteptasem sa ajung in Timi, chit ca sloganul meu era I hate Timisoara. Anyway, am plecat de la scoli si eram deja in tren, in drum spre “orasul rozelor” (nush sigur daca asa i se zice). Am ajuns la apartament. Viata la demisol. Foarte studentesc si foarte fain. E exact cum mi-am inchipuit.

Am prins chiar finalul Festivalului dramaturgiei romanesti. A fost foarte mishto. La ultimul etaj din BEGA s-a tinut "Hold Up AKBAR sau Toti in America" de Radu Pavel Gheo, o piesa foarte reusita. Apoi ne-am dus si la " Ziua fututa a lui Nils", dar nu am stat pana la final. Nu prea am fost incantati. Tot in Bega s-a tinut si " Stop the tempo!" de Gianina Carbunariu jucata de slovaci. Ultima piesa pe care am vazut-o si care mi-a placul cel mai mult a fost "Interzis sub 18 ani", o piesa foarte actuala. Aici ARTA A CERUT SACRIFICII, adica in sala care avea 40 de locuri, am fost pe putin 100. Mda....inghesuiala, lipsa de aer. Am stat pe jos, ingramaditi ca sardinele, dar eu zic ca a meritat.

Lucruri dragute au mai fost prin Timi. De exemplu mi-a placut sa vad doi batranei care aveau probabil peste 160 de ani impreuna si se plimbau de mana, duminica. Sau alti doi batranei, cam tot pe la aceeasi varsta care se uitau la oferte de revelioane care costau peste 1800 de euro. Probabil de zeci de ani si-au strans pensiuta ca sa isi permita si ei o asemenea excursie macar la final de viata.

Am mai vazut si un cowboy, imbracat cu tot tacamul care citea foarte atent "Turnul de veghe", acea revista a iehovistilor.

Ah, si normal, ceea ce este la ordinea zilei in Timisoara sunt porumbeii domesticiti care iti mananca din palma, sau care asteapta cu nerabdare sa fie bagati in seama.

Prin urmare, pot spune ca a fost un weekend foarte placut si sper sa se mai repete.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...