vineri, 31 octombrie 2008

Parfum de carte

Nimic nu se compara cu mirosul paginilor unei carti. Un miros dulce care te ademeneste si nu iti permite sa o lasi din mana. Te cuprinde si te absoarbe in ea ca cea mai mistica si senzuala amanta pe care ti-ai putea-o permite spiritual.
E prima data in viata mea cand pot sa simt cu adevarat ceea ce citesc. Am reusit sa ma transpun in locul autoarei si parca eu eram cea care scrie sau parca mie mi se intamplau acele lucruri. Ma regaseam in fel si fel de ipostaze si parca deveneam putin paranoica: oare nu m-a cunoscut? oare nu mi-a urmarit viata fila cu fila ca mai apoi sa scrie despre mine?
Si totusi, Cartea mi-a deschis un nou orizont in fata ochilor, mi-a intaratat simturile, m-a facut sa ma regasec in ea ca femeie si da...azi dimineata ti-am simtit parfumul pielii pe pielea mea, in perna si in toate haine de pat. Parca niciodata nu am fost atenta la aceste detalii, dar de acum incolo voi simti cu toate simturile; voi palpa, voi gusta, voi adulmeca, voi vedea si voi auzi tot ce faci si ce imi faci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...