marți, 11 noiembrie 2008

Faramituri...

"Ramai peste noapte?"
"Doar daca nu deranjez."
"Chiar te rog. Mi-ar face placere."
"Si mie, crede-ma!"

...

"Am explodat..."
"A fost nemaipomenit!"
"Te vreau..."
"Si eu..."
"Dormi?"
"Noapte buna!"
"..."

...

"Unde esti? De ce te-ai furisat?"
"Nu m-am furisat, dar dormeai atat de frumos ca nu am vrut sa te trezesc."
"Ah, inteleg. Dar m-ai pupat macar?"
"Da, asa cum iti place."
"Chiar asa?"
"Da."
"Atunci te iert. Ne vedem azi?"
"Sper, inca nu stiu."
"O sa imi lipsesti."
"Trebuie sa ma intorc la lucru"

...

"Ti-e foame?"
"Nu stiu. Poate. Putin. Da."
"Ce-i cu tine?"
"Nimic. Nu stiu..."
"..."

...

"Scuze pentru aseara, eram agitat."
"E ok. Oricum ti-am preluat si eu starea."
"Dar ai adormit repede."
"Tocmai..."

...

"Ce faci?"
"Ma indragostesc !"
"..."

...

"Nu pot sa iti zic te iubesc."
"Nici nu iti voi cere vreodata."
"Nu inca..."
"Cuvintele nu sunt importante, ci ceea ce faci."
"Imi esti tare draga.Ma faci sa ma simt cea mai importanta persoana de pe pamant."
"Esti."
"Ce am facut sa merit asta?"
"Nimic. Ai fost tu insuti."
"Am nevoie de tine."
"Ai nevoie de afectiune si intelegere."
"Da."
"Sper sa ti le pot oferi."
"Merci pentru tot."
"Noapte buna."

...

"Am nevoie sa te simt aproape. Imi lipsesti."
"Si tu imi lipsesti."
"Mi-e dor sa ma cuibaresc in bratele tale."
"Si sa adormi la pieptul meu..."
"Sa iti simt mirosul pielii..."
"Abia astept sa te vad maine.Noapte buna!"
"Noapte buna!"

...

3 comentarii:

  1. Fain, dovezi că trăiţi.
    Trăiţi mă, din plin.
    Vă doresc să vă iubiţi mult mult, iar muzica sau vopselele să vă spună poezele de să vă strângeţi în braţe pe orice insulă pustie.

    RăspundețiȘtergere
  2. fain... mie imi pare rau k ati trait cam putin. stii tu ce zic.. but take good care of you sweety... si apropo, cand iesim la o cafea ca pe vremuri?

    RăspundețiȘtergere
  3. cafeaua e binevenita oricand, doar ajuta, nu? ah...si inca o chestie, acest post nu mai are legatura cu trecutul...aici deja e vorba de viitor. detalii la cafea ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...