vineri, 27 noiembrie 2009

Gunoi

Se zice ca din greseli invata omul. Eh, cacat! Ar fi trebuit deja sa invat de cateva luni de cand o am pe Lara ca dimineata, cand plec de acasa, TREBUIE sa imi duc gunoiul. Nu de alta, dar saraca se plictiseste sau o face intentionat, inca nu stiu exact motivul - dar stiu ca are unul bine intemeiat. Cand vin acasa imi gasesc gunoiul rasfirat prin toata camera. Iar daca e gunoi, nu are ce cauta pe covor. Dar asta e. Am memorie scurta si pur si simplu uit sa-l duc afara, mai ales daca ma grabesc. Mai grav e atunci cand ajung in capatul celalalt al orasului la facultate si imi aduc aminte ca nu am dus gunoiul si atunci ma macin toata ziua si mi-i tare groaza de momentul in care trebuie sa intru pe usa de la apartament si deja stiu ce ma asteapta.
Azi dimineata am facut la fel...Si nu ma pot supara pe ea, doar pe mine, pentru ca ar trebui sa fiu mai treaza dimineata. :))

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...