marți, 17 noiembrie 2009

Wishlist


  • covor de frunze uscate prin care sa ma tavalesc cu Lara check aproximativ (am vazut covorul de frunze in parc, mamica mi l-a fotografiat, Verde de Paris mi-a modificat poza, mai ramane doar sa ma tavalesc cu Lara)
  • un urs polar (preferabil de plush)
  • o cafea lunga cu lapte in fiecare dimineata check (de obicei nu intram la cursuri pana nu ne bem cafeaua cu fetele)
  • un concert in care sa cant
  • o seara cu prietenii alaturi de un vin fiert si o partida de monopoly sau kanasta
  • o zi in care sa nu vad la tv nicio emisiune cu sau despre politica check aproximativ (aseara nu am deschis Tv-ul, asa ca nu am auzit politica )
  • o saptamana in care sa nu existe emisiuni gen Pariu ca stiu, Te pui cu blondele sau alte tampenii care fac tara de rusine check (motivul de mai sus)
  • terapii de masaj check (am fost deja la 4 sedinte, si mai urmeaza)
  • examene luate
  • licenta gata pana in ianuarie
  • cizme de cauciuc cu imprimeuri florale
  • jambiere violet
  • ...voi mai reveni cu modificarile de rigoare

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...