marți, 17 noiembrie 2009

Review

Nu am mai scris pentru ca nu mai aveam despre ce scrie. Lumea din jurul meu a fost plictisitoare, chiar si eu am fost plictisitoare dar si plictisita. Chiar daca aveam o idee faina despre care as putea scrie, nu scriam. Eram prea comoda, obosita...si oricum, lumea merge inainte, iar pana ma hotaram sa scriu, faza era deja expirata. In fine...Nu are sens sa ma tot scuz ca si asa nu am cui sa ii dau socoteala.
Am vazut recent niste filme care mi-au placut foarte mult. Poate ca nu sunt ele cele mai noi, dar eu am dat in mintea copiilor si sincer merita vazute: Coraline , Up , The Golden Compass .
Am cunoscut cateva persoane cu care pot sta la o cafea ore intregi si putem purta niste discutii serioase care sa nu se limiteze la machiaj, solar, baieti "mijto" sau "cool", baieti in general, tocuri, moda emisiuni tv care fac tara si oamenii din ea de ras sau alte teme preferate de pitzipoancele din ziua de azi. Discutii la care probabil 80% dintre "domnishoare" nu ar avea ce sa adauge sau dupa 5 minute s-au plictisi si le-ar zbura gandul la solar, pensat, epilat si weekend de fitze. Voi dezvolta la un moment dat subiectele discutate de noi cand voi fi mai odihnita...
Azi am inceput terapia de masaj...e incredibil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...