vineri, 23 aprilie 2010

Punct si de la capat

Gata, m-am hotarat si de data asta vorbesc serios. Chiar m-am apucat de continuarea licentei...Timpul se scrurge foarte repede si ma trezesc imediat ca trebuie sa o predau, iau eu nu am nici macar jumate din ea.
Nu stiu pentru ce imi trebuie mie facultate :)) Ca sa nu ma pot angaja pe viitor? O prietena s-a dus sa se angajeze in mall, la Leonardo. Gagica terminase 2 facultati si i-au zis ca nu o pot angaja pentru ca are studii superioare. Daca in tara asta nu poti nici macar sa vinzi pantofi pentru ca ai diploma de facultate, atunci nu mai stiu ce zic. Al Bundy ar rade sarcastic si si-ar baga mana in pantaloni.
In fine...tic-tac si eu iarasi stau si palavragesc in loc sa imi vad de treaba. Dar nu o sa fac promisiuni de genu: nu mai intru pe net pentru ca invat, ci din contra. O sa incerc sa trec aici fiecare evolutie, pagina cu pagina, a licentei.
Maine le numar exact si apoi spun si cat am avansat.
Poate daca as privi avansarea licentei ca si avansarea mea in jocul The West, as fi fost deja gata demult. Dar asta e, adica nu e ...
Azi m-am pus serios pe treaba. Sunt curioasa cat o sa ma tina interesul si entuziasmul. Urati-mi spor. Va pup
Pe maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...