vineri, 9 aprilie 2010

Cuvinte de dor

Sunt epuizata! Ma simt orfana de dragostea ta...Unde esti? Ce faci? Inca mai exist pentru tine? Je suis malade...(si da, sunt versuri ale lui Joe Dassin si Lara Fabian)
A fost prea scurt timpul in care puteam profita de tandretea ta, de sarutarile si mangaierile tale. Nu credeam ca ai se pleci cu adevarat. Dar ai plecat si acum eu ce voi face? Voi fi ca un robot ce urmareste rutina.
Ai plecat, dar ai luat cu tine sufletul meu care nu mai...care...l-ai luat si punct.
Noptile sunt lungi si grele. Cine ma strange la piept si ma mangaie pe par? In bratele cui ma mai pot cuibari?
E amara viata asa ca imi beau cafeaua cu 3 plicuri de zahar. Undeva trebuie sa compensez.
Mirosul tau din asternut ba nu ma lasa sa dorm, ba ma trezeste la crudul adevar. Mi-as dori sa pot dormi pana in clipa in care te vei intoarce, iar apoi sa visam impreuna.
Langa cine voi mai putea fi copilul pe care il iubesti? Nu voi lasa copilul din mine sa se maturizeze...
...Si chiar daca aceste randuri nu ajung la tine sau nu mi te aduc inapoi, eu voi sti ca prin ele te am mai aproape.
Noapte buna, dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...