vineri, 19 martie 2010

Sa promovam iubirea!!!

Soarele a inceput sa isi arate razele. Am vazut muguri proaspeti si m-a umplut sentimentul de dragoste. Vine anotimpul iubirii iar eu as vrea sa pot face ceva ca sa promovez dragostea. Asa ca m-am gandit ca ma voi imbraca frumos, ma voi parfuma si voi iesi la o plimbare. Iar dupa ce ma voi plimba putin, voi pupa primul om care mi se pare simpatic, iar pe al doilea il voi invita la o cafea, la o discutie. O sa ii spun ca nu vreau sa ne prezentam. Sa ramanem anonimi ca si pana atunci, dar daca vrea si el sa promoveze dragostea, atunci sa faca si el la fel. Sa invite pe cineva necunoscut la o cafea. Nu cred ca din atat vom saraci.
Daca macar 2 oameni se vor aseza cu mine la o cafea, voi fi tare multumita.
Poate ca ma credeti nebuna, dar simt ca trebuie sa ofer asta cuiva, oricui...
Daca aveti pareri sau sugestii le astept cu drag...
Cred ca voi incepe de saptamana viitoare si va voi tine la curent
Pana atunci make love, not war si spargeti pusculita pentru cafele.
V-am pupat!!!

P.S. BlackCat, lista de piese e pe vine ;)

2 comentarii:

  1. Wow! Super idee! Doar ca eu mi-as lua o bataie de la barbati'miu daca as face asta...
    Nu-i bai, astept. Multumesc frumos! Oricum, o sa ai timp ca o sa cam fiu plecata in perioada asta deci poti sa alegi linistita.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, te intereseaza un schimb de link cu http://pescuitamator.blogspot.com?
    Astept raspuns, multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...