joi, 11 martie 2010

Piu - piu...

Nicicum nu e bine...
Ca lucrez, ca nu lucrez, tot acolo ajung...Bani nu's, timp nu este, oboseala ii in floare...puii mei...
Cu el, fara el...aiurea'n tramvai. Mi-i dor de el si inca nici nu a plecat. Pleaca in weekend si o sa stau singura cateva luni si o sa belesc manganu'... puii mei...
La faculta e alba neagra. Cand cum...Licenta in aer...chef de lucru...pas...inspiratie de scris...nici pe departe...si nu ramane sa zic altceva decat...in puii mei de viata...

.......................................

Vreau sa fiu copil...Imi dau demisia din statutul actual de adult...in puii mei...

3 comentarii:

  1. Daca vrea al meu sa plece, fac pe dracu'n patru si plec si eu. Nu pot sa stau fara el.
    Daca pot sa te ajut cumva (fie si c-o gluma ca sa zambesti), sunt aici :D

    RăspundețiȘtergere
  2. nici io nu pot sta fara el, dar tre sa il las sa plece fara mine...eu sunt inainte de licenta si chiar nu pot pleca...poate dupa...
    ah, si bancurile sunt oricand binevenite :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa zambesti putin, rascoleste putin amintirile frumoase si povesteste de prima oara cand v-ati vazut. Asa ca una bucata leapsa de la mine. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...