joi, 14 august 2008

4U

Daca ti-as spune ca te iubesc cum te-ai simti? M-ai crede? Mi-e dor sa iti simt inima batand langa inima mea, pulsul zvacnindu-ti prin tampla, sa-ti simt respiratia fierbinte pe gat, pe ceafa, pe spate, pe sani...Te simt asa aproape incat aud zgomotul sangelui tau zburdand prin vine...Esti totusi atat de departe...As vrea sa iti soptesc ceva, dar mi-e frica sa nu ma trezesc la auzul propriei mele voci.
Te vad langa mine, cu acel zambet cu care m-ai fermecat, tinandu-ma de mana si spunandu-mi ca suntem facuti unul pentru celalalt...
"Te iubesc ca un pas descult pe o palma fierbine" spunea la un moment dat un scriitor. As vrea sa te dezmierd si sa iti daruiesc viata mea. Te-as saruta din crestetul capului pana in talpi, stiind ca apoi ai schiopata putin de frica sa nu imi strivesti sarutul. Te-ai lasa dezmierdat si te-ai pierde cu mine in timp si spatiu. Nu ar mai fi limite, doar doua inimi contopite care bat la nesfarsit una pentru cealalta.
Toate sunt frumoase si sfinte, dar a venit ploaia si stergandu-mi lacrimile, mi-a luat si durerea. Ploua acum. Iesi, te rog, ridica-ti privirea spre cer si lasa picaturile de apa sa-ti inunde fata si trupul. Acelea sunt sarutarile mele pe care ti le pot trimite de aici, din coltul meu de microunivers. Lasa vantul sa iti treaca prin par si imagineaza-ti ca te mangai. Daca auzi si vantul gemand, asculta-l bine deoarece acel geamat este glasul sufletului meu care plange dupa tine.
De cand te-am cunoscut am invatat sa fiu una cu natura doar ca sa te pot urmari, sa pot fi mereu aproape de tine.
Ma bucur ca nu-mi poti gusta lacrimile. Incerc sa ma inchid in mine si sa evadez in lumea creata din amintirile tale, din atingerile, sarutarile, mangaierile si cuvintele tale. Asa mai pot petrece timp cu tine.
De ce tocmai de tine m-am indragostit? Buna intrebare. Nu stiu. Faptul ca te-am cunoscut a fost mana destinului, iar faptul ca am devenit asa zici prieteni a fost alegerea noastra, insa faptul ca eu m-am indragostit a fost total in afara controlului meu.
Nu voi inceta sa te iubesc in continuare...
E ciudat ca nu ma pot abtine sa nu-ti scriu. Nu am mai scris de ani. Mi-ai redat inspiratia. Esti muza mea. De aceea te rog sa existi pentru mine sa pot si eu exista macar prin scris. Eu exist prin scris. Cand scriu, traiesc. Cand traiesc, iubesc. Cand iubesc devin dragostea in sine. Cand sunt indragostita am inspiratie. Cand am inspiratie inseamna ca am o muza. Cand am o muza, exista cineva in viata mea si atunci sunt fericita. Tu existi si eu raman fericita. Chiar daca nu te am in carne si oase, incerc sa te am sufleteste. As vrea sa iti impletesc sufletul cu al meu si sa iti motivez putin viata. Lasa-ma sa te ating, si-ti voi colora pielea, lasa-ma sa te sarut si iti voi colora zambetul, lasa-ma sa te iubesc si iti voi colora viata.
Nu vreau sa incetez sa T.I.
A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...