joi, 21 august 2008

Daragoste


Am stat o vreme si am analizat porumbeii. Nu in felul lui Da Vinci, ci in felul meu. Stateam cu Boo in parc si ne uitam pur si simplu la ei. Am ajuns la concluzia ca sunt cele mai fidele creaturi.
Am asistat la un ritual al lor in care porumbelul facea curte porumbitei. Romeo se umfla in pene si se plimba de zor prin preajma Julietei. Se dadea in spectacol si incerca sa ii cucereasca inima viitoarei partenere. Stim ca porumbeii isi aleg un singur partener de viata si raman fideli pana la moarte. Daca se intampla ca unul dintre ei sa moara, cealalta jumate va ramane singur pana i se va alatura partenerului in paradisul porumbeilor. Nu isi mai cauta alta pereche. In viata oamenilor asta e imposibil. Adica sunt foarte putini care nu isi mai cauta partener dupa ce le moare sortitul.
Poate intr-o alta viata o sa fiu si eu porumbel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...