joi, 14 august 2008

Cuvinte

Eu…scriu. Doar scriu…Nu stiu ce sau de ce. nu stiu pentru cine. Poate chiar pentru tine. Da! De fapt, iti scriu tie. Ma-ntrebi de ce? Poate pentru ca nu-ti pot vorbi.
Nu stiu ce sa-ti scriu, dar…iti scriu. Eu doar scriu. La asta ma pricep. Daca as sti, ti-as desena…dar, nu stiu. Eu asa ma exprim: prin scris.
Ti se pare ca ma repet? Poate. Dar asta imi vine sa scriu…si scriu.
Te-ai suparat? Bine! Atunci nu-ti mai scriu. Nu-mi place sa te vad suparat! Cum? Nu esti suparat? Aaa…mai vrei sa-ti scriu? Iti place? Ma bucur! Pentru ca, stii… eu la asta sunt buna? La scris. Dar, vai! mi se termina cerneala. Ce ma fac? Nu mai pot scrie!
Stai! Te rog, nu pleca! Mai ramai… Gasesc eu ceva cu ce sa scriu!Uite1 Mi-a venit o idee: inlocuiesc stiloul cu ceva cu care iti voi putea scrie mult si care nu se va termina ca si cerneala aia afurisita. Am si gasit! Iti voi scrie cu degetul in praful de pe drum, sau in nisipul marii…sau poate chiar in zapada moale. Voi scrijeli pe o tablita de lut sau in scoarta unui copac.
Dar stii ce? Nu-ti voi scrie mult, ci doar doua cuvinte. Da, doua cuvinte care fac mai mult decat toate cuvintele la un loc. Sunt doua cuvinte simple, dar care impreuna valoreaza mai mult decat orice. Stii la ce ma refer? E simplu, chiar foarte simplu. Si totusi atat de complex. Prin ele pot sa-ti scriu ce simt, ce gandesc, ce pot, fara sa umplu pagini intregi. Vrei sa stii care sunt acele cuvinte? Pai inca nu stii? Atunci ti le voi scrie: TE IUBESC!
Ai vazut? Ce frumoase sunt, asa-i? Si daca vreau le pot scrie pe mii de foi, in praf, in nisip, in zapada, pe tablite de lut sau in scoarta unui copac… dar mai degraba ti le voi scrie pe peretii inimii tale ca sa nu uiti niciodata asceste doua cuvinte simple. Asa ca, nu uita: TE IUBESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...