joi, 21 august 2008

Zilele aradului


Mda...Au inceput mirificele zile ale Aradului. Ca orice artist care se respecta am sosit si noi la un vernisaj care se promitea mishto, cu niste marocani fain. Vax, ajunsi acolo, nici urma de marocani nici de vernisajul lor. Se schimbase programul cu totul. Marocanii cica nu au primit viza, iar vernisajul s-a amanat pe mai tarziu. Totusi, daca eram deja acolo ne-am gandit sa imortalizam momentul si se ne tragem o poza. Eh...asta e. :D Expozitia a fost fainuta. Au fost cateva lucrari foarte reusite. Bravo lor. Si impreuna cu acesti oameni importanti din aceasta poza am plecat mai departe.
















Aveam la dispozitie o ora pana la al doilea vernisaj, asa ca ne-am luat frumos si am iesit pe terasa la o bere. Asa-i ca ne sta bine chei?
A trecut si al doilea vernisaj, urma piesa de teatru din parc. Dar inainte de piesa ne-am intalnit cu alti oameni importanti. Daca pana aici erau 2 pictori si un fotograf, am mai cules un actor si un poet. The show must go on, and on, and on , and on !!!
Oricum ne-am uita, a fost o seara superba petrecuta alaturi de persoane dragi. Distractia continua si ramane sa ne vedem sambata dimineata. Vom sta in parc si vom picta. Mishto, ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...