joi, 17 decembrie 2009

Scrisoare

Dragul meu,


Inocenta ta ma ucide. Ma face sa simt ca nu ma pot lipsi de ea. Ai devenit drogul cel mai tare pentru mine. O doza mica din tine mi-a fost de ajuns ca sa devin dependenta. Si nu mi-i frica de supradoza. Tu esti un lucru vital pentru mine.
Multumesc! Te-ntrebi de ce ? Iti voi spune. Ai readus soarele in viata mea intunecata, ai readus zambetul pe fata posomorata, mi-ai deschis ochii in fata acestei lumi plina de culori, la fel ca si urechile in fata miilor de sunete ce merita auzite. M-ai schimbat! M-ai transformat intr-o copila insetata de cunoastere, care vrea sa descopere fiecare particica a acestei lumi.
Cand sunt cu tine fluturii sunt mai colorati, cateii mai pufosi si mai jucausi, apa mai clara si iarba mai verde. Cerul e mereu senin, iar in caz ca apar nori sunt usor de confundat cu vata de zahar cu gust de capsuni. Pietrele zambesc mai tot timpul si au numele nostru inscriptionat pe fata lor.
Sunt rasfatata si-mi place. Am nevoie de asa ceva. Vreau sa fiu iar o copila si sa ma bucur de orice fleac. Lucrurile marunte iti fac viata implinita. Stiai asta, asa-i?
Acum te las pentru ca e ora viselor, iar deje te vad cum patrunzi in ele. Vii sa-mi tii companie si-n timpul noptii. Ce frumos din partea ta. Vezi… de asta te iubesc!

Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...