miercuri, 10 februarie 2010

Amintiri din pruncie 2

Niste poezii din pruncie,prafuite, uitate, dar gasite tot pe forumul acela


Culoare

Lasa-ma sa te ating
Si-ti voi colora pielea.
Lasa-ma sa te sarut
Si-ti voi colora zambetul.
Lasa-ma sa te iubesc
Si-ti voi colora sufletul.





...


De ce cand lumina cea vie dispare
Te spulberi si tu odata cu ea?
Cand dragostea-si pierde din marea-i valoare
Voi sta-ngenuncheata pe inima mea.

Voi plange intr-una cu lacrimi amare
Voi plange-n surdina o zi si o noapte.
Atunci cand lumina cea vie dispare
Si tot ce-a ramas numi-le-voi soapte...

Tablou

Pe mare se vede apusul de soare
O voce ma-mbie usor sa adorm
Imi sufla o vorba si simt ca ma doare..
Mor!

Imi caut fiinta prin viata-mi amara
Dar sufletu-mi piere-n amurgul duios
Iar lumea e gata-n curand sa rasara
Frumos..

In zare, departe, e negru abisul
Si doarme si marea, nici freamat, nici zbor,
Si cerul cu stele se-mbina cu visul
Usor...


Luna


Incet, incet rasare Luna
Pe cerul plumburiu…
Dar mie-mi este chiar totuna
Caci sufletu-mi e straveziu.

Nu pot simti, nu pot iubi
Si viata mea se stinge.
Ravnesc la Luna de argint
Dar n-o s-o pot atinge.

Ea e departe pentru noi,
Aproape pentru cei trecuti,
Departe e si pentru voi
Si mare pentru cei marunti!

Ea tinde spre perfectiune,
Si pentru mine e-un mister…
Incerc s-accept cu-amaraciune,
Dar sperantele imi pier…


Spune-mi

Spune-mi ca nu e ceva intamplator
ca noi ne-am cunoscut!
Spune-mi ca nu e un vis
cand suntem impreuna!
Spune-mi ca viata nu-si bate joc de noi
pentru ca ne-a unit destinele!
Spune-mi ca inimile noastre nu mint
cand spun: Te iubesc!
Spune-mi ca…
Sau mai bine taci si…
saruta-ma pe frunte!



Multumire

Si de n-ai fi tu
Nici eu n-as fi.
Si de nu m-ai iubi
Nici eu n-as iubi.
Si de n-ai avea incredere in mine
Nici eu n-as avea.
Asa ca iti multumesc pentru ca existi
Si-mi arati ce inseamna a avea un rost in viata.




2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...