miercuri, 10 februarie 2010

Amintiri din pruncie

Mi-am gasit intamplator forumul pe care l-am facut inca in perioada liceului. Pe atunci nu erau bloguri. Daca vroiai sa fii tare pe net avei forum. Ei, eu aveam. Si azi, recitind ce am scris pe acolo, am dat peste niste poezioare scrise de mine in timpul orelor. Le voi posta si aici si voi da si eventuale explicatii, chiar daca doar eu stiu despre cine e vorba :P

Directoarea, maniaca de ursi de plusi. era profa mea de teorie, solfegiu, dicteu

Cu ursul pe umar ea galesa trece
Solfegiul rasuna-ntr-o clasa
Mai ia cate-o sapca, dar palma ei rece
Iti lasa o dara pe ceafa...

Ursoaica se plange ca ursul ei gras
Amanta frumoasa-si gasise
Iar Herman saracu, batran si retras
Destula iubire primise.


...deci, in cateva cuvinte: aveam ora lunea de la 8 la 12 cu ea. si cand ii auzeam pasii pe coridor, ne puneam ca bolanzii sa solfegiem,iar ea cand intra in clasa ne vedea ce copii silitori eram...dar isi dadea seama ca acasa nu facea niciodata nimic si ca numa inainte de ora cateva minute...avea mania cu ursii de plusi; daca aveai nevoie de ceva ii duceai un ursulet. Herman e primul ei ursulet. are vreo 60 de ani...daca te prindea cu sapca pe coridor, ti-o confisca si mai primeai si una dupa ceafa...am adorat-o tot timpul



Profa de romana

E mare si tare,
se crede o doamna
Cafeaua si cartea nu ii lipsesc
Dar vine la 9 ca-i place sa doarma
Iar ei de la 8, manganul belesc...


deci...profa de romana...cand ma gandesc la ea...of, mai bine nu . aveam ore de la 8 si ea aparea la scoala p 9.mereu avea cafeaua in mana..apoi nici noi nu am mai mers la ore si intr-a 12-a nu am facut nici macar jumate din orele care trebuiau facute...acuma a ajuns sa imi fie profa si la facultate. imi e tare draga. Acuma ne-am dori noi sa nu vina la ore, dar asta nu se intampla...


Profu' de isto

In clasa razboiul aproape e gata
Nu e razboi, e vreme de pace.
Profu vorbeste, eleva nu-i tace
Si urla la clasa: "Unde e hartaaaaaa???"

despre dragul meu prof de isto ce sa va spun. toata ziua urla ca unde e harta, aia ii sigur . iar io nu suportam istoria, dar paradoxal adoram profesoru. si dupa 8 ani in care mi-a predat, am devenit una din preferatele lui...de aceea imi permiteam sa vb in orele lui, sau in a 12 sa dorm...ca mai apoi sa dau bacu din istorie si sa si iau nota mare ...paradoxal, huh?



Profa de geogra

Cand intra in clasa elevii-s smeriti
Si musca-si incheie zburatul
Noi stam la harta cu ochii beliti
De frica-ti inghiti si oftatul...

...cam asa era la profa de geogra...nu povestesc mult de ea k ma trec frigurile...in schimb ce stiu la geogra de la ea am invatat...deci, concluzia mea: ca si profesoara jos palaria...ca si persoana...lasam loc de interpretari
...a fost diriginta mea in gimnaziu. tare greu treceau orele de dirigentie. la un moment dat am poreclit-o Iceberg, banuiesc ca va dati seama de ce !!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...