joi, 18 decembrie 2008

Amintiri

In liceu nu suportam cand tramvaiul era plin ochi de pensionari care circulau gratis. Nu aia ma deranja ca se plimbau. Din partea mea sa se plimbe daca tot le da statul gratuitati, dar puii mei, sa o faca dupa ora 9 dimineata. Dar NU hotarat!!! Doamnele si Domnii Pensionari aveau program de plimbare dimineata intre 7 jumate si 8, cand tramvaiul era plin de elevi si de oameni care incercau sa ajunga la servici. Vai cat puteam sa se injur...Si inca se mai si ofticau daca nu te ridicai sa se aseze ele. Sau te luau cu : Vai ce copil nesimtit, sa nu aiba el respect fata de noi, batranii!!!...Du-te dracu, ca moartea te cauta acasa si tu te plimbi cu tramvaiul...Grrr, iar m-am enervat acum ca mi-am amintit, chit ca au trecut deja cativa ani de atunci.


Asta mi-am adus aminte doar asa, pur si simplu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...