vineri, 5 decembrie 2008

Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii?

"Afara-i frig...In casa-i frig...
Deschid fereastra larg si strig:
Multumesc partid iubit, ca m-ai calit,
ca m-ai calit, ca m-ai calit... "

Nu stiu cati dintre voi ati vazut filmul romanesc "Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii". Asta doar ca fapt dives, facand aluzie la titlul meu si la cele doua zile importante: 30 nov, ziua de vot si 1 Dec, ziua nationala.
Despre vot doar atat ca ne-am demonstrat ca suntem o tara de "miserupisti". Cu toate alegerile astea, ne-am ales cu trei trandafiri. Asta e. Oricum, voturile au venit mai mult din Oltenia si Moldova. Acolo, oamenii inca mai voteaza. Ardealul a facut-o lata, ca doar deh, vorba aia: "Banatu-i fruncea si Ardealu-i mincea". Aici, oamenii nu prea s-au omorat sa mearga la vot. Se si vede rezultatul. Dar chiar nu am de gand sa mai politizez. Poate ma trezesc si eu ca imi inchide cineva blogul.

...

Despre 1 Decembrie ce as putea sa zic? Imi multumesc si eu patriei pentru ziua asta , deoarece a picat intr-o zi de luni. Cine ma cunoaste, stie ca la mine saptamana incepe marti. Nu sunt buna de nimic lunea. Ce dracu? M-am nascut intr-o zi de marti, asa ca se intelege.
Si totusi, cum mi-am petrecut ziua de 1 Dec:
  • trezit dimineata devreme ( 11:15)
  • servit cafea in pat (merci A.)
  • ... aka dot dot dot (cine a vazut filmul, stie )
  • facut curatenie si el mi-a reparat patul cu ciocan, patent si cutit ( :D )
  • papat
  • lenevit in patul proaspat reparat
  • vizionare filme
  • dot dot dot
  • dush si iesit in oras
  • chef de Sf. Andrei (chiar daca a fost in 30 nov)
  • ajuns tarziu acas
  • trantit cu grija in pat ( :P )
  • dot dot dot
  • somn de voie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...