vineri, 17 aprilie 2009

Ingerasul pazitor - partea a II-a

Am fost cu micutul la vet. E racit. A primit doua injectii. Primul cred ca a fost foarte dureros pentru ca a urlat de numa. A avut o voce mare pentru un pisoi de 6 saptamani. La a doua injectie a mieunat doar cand a fost intepat.
Incolo, nenea taximetrist s-a suparat ca nu am anuntat ca aduc un pisoi cu mine. Puii mei, e atat de mic ca abia se vedea din paturita, si nu era nevoie de tam-tam. L-am intrebat daca e alergic la pisici. A spus ca nu, dar dupa ce i l-am aratat a spus ca de data asta ne duce. Eh, ce nu face un suflet inocent [la pisu m-am referit ;) ]
Inapoi, alt nenea taximetrist l-a mangaiat pe pisu. I-a placut foarte mult. De ce nu sunt toti oamenii la fel? Adica de ce nu iubesc toti animalele? O intrebare la care nu am gasit pana acum raspuns.
Am ajuns acasa. Pisu a adormit pe taxi. S-a trezit doar cand Cora mi-a cerut-o din cosulet. I-am dat-o. A mirosit-o si s-a culcat iar langa ea. Cred ca s-ar intelege tare bine. As vrea sa o tin la mine, dar nu stiu daca ar fi o idee geniala. Apartamentul e mic, o avem deja pe Cora. O sa ma mai gandesc la acest aaspect.
Pisu a papat laptic, s-a spalat, s-a jucat 5 minute cu paturita si acum doarme. Ingerasul pazitor o vegheaza...
Somn usor puiutii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...