miercuri, 12 mai 2010

Doua bucata leapsa :)

Mi-am permis sa preiau de la Pisu negru doua lepse. Sper sa nu se supere :)

Prima bucata leapsa: 10 lucruri care ma fac fericita:

1. Vocea iubitului meu, care e in strainataturi...
2. Momentele petrecuta la cafea cu fetele
3. Examenele luate
4. Ajutorul primit din partea alor mei
5. Lara mea mica si scumpa
6. Surprizele si cadourile mici
7. O carte, o poezie, un song sau un film fain
8. Un sms care contine: Te iubesc! Imi lipsesti...
9. O discutie "ca intre fete" cu prietenele
10. Lucrurile marunte care ma inconjoara si pe care am invatat sa le apreciez..

A doua bucata leapsa: 5 lucruri barbatesti pe care stiu sa le fac:

1. Sa mufez cablurile cu 4 fire pentru telefon
2. Sa fac fel de fel de reparatii de te miri ce, sa montez becuri si cabluri
3. Sa desfac un PC si sa il montez inapoi (aici nu garantez chiar tot, dar nici ei nu stiu tot timpul), instalat de programe bla bla
4. Sa stau in birt, sa beau si sa fumez :D
5. Sa nu ma satur de sex :P

Lepsele merg la toti care doresc. La a doua, se poate face invers, ideea e sa te pui in pielea persoanei de sex opus ;)

2 comentarii:

  1. Cum sa ma supar?! Chiar ma bucur. Asa mi-am dat seama ca sunt mult mai multe lucruri care ma fac fericita si nu le-am trecut pe lista mea. La a doua leapsa, punctele 3,4 si 5 le pot face si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eh...:D sunt chiar curioasa care ar fi cele 5 lucruri strict feminine ce le pot face si barbatii. Ca daca vine vorba de suportat dureri menstruale, pas. Nastere, pas. Umblat pe tocuri, cam tot pas...si lista s-ar lungi. Nu de alta, dar daca ne gandim la sport, si o femeie poate ridica greutati, juca fotbal si ar fi mai multe de zis. Faze de genu: spalat, calcat, gatit, curatenie nu se pun oricum :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...