vineri, 7 mai 2010

Mi-e dooooooooor!!!

Dragostea mea, m-ai facut cea mai fericita in momentul in care ti-am auzit vocea. Era atat de calda si plina de dragoste. Scuza-mi tremurul involuntar al vocii, dar ma napadeau lacrimi de fericire si nu ma puteam stapani. Nodul mare din gat nu il puteam nicicum inghiti.
"Buna seara, dragostea mea!"...acele prime cuvinte pe care nu le-am mai auzit de o vreme mi-au imbalsamat sufletul si inima...Si am plans...Si plang si acum...de fericire, de drag, de dor.
Calendarul l-am mazgalit cu 'X'-uri de cand ai plecat...din pacate nu pot sa desemnez o zi ca 'the big day', pentru ca nici tu si nici eu nu stim cand te vei intoarce in bratele mele. Asa ca ma duc sa mai 'x'-ez o zi din viata mea, a ta, a nostra...dar simt ca acel moment se apropie.
I could make the sunshine from pure desire...doar pentru noi...mereu...Nu mi-e bine fara tine. Ma trezesc noapte si te caut in pat...Intind mana dupa tine, dar nu te pot ajunge...Esti atat de departe incat simt taisul ascutit al departarii in mintea mea. Sufletul, in schimb, mi-i deschis si te asteapta. Te asteapta mereu si te va astepta si o vesnicie daca trebuie, doar sa stiu ca te intorci la mine.
Lara noastra mica si scumpa a implinit un an in lipsa ta. Doar ea ma mai intelege si incearca sa imi aline dorul. Si acum ea e singura care imi sterge urma lacrimilor. Dar sa nu crezi ca ea nu plange. Si ei ii lipsesti. Iar seara, cand mergem la culcare, adoarme in suspine, parca intrebandu-ma: unde e? cand vine? de ce nu mai vine?
Iubirea mea, nu uita ca te astept si tu imi dai sens vietii mele. Grabeste-te la mine...Grabeste-te acasa pentru ca noi te asteptam.
Te iubesc, soarele meu...
Cu patima si dor in suflet,
Mereu a ta,

...


P.S.: Te iubesc...ca un pas descult pe o palma fierbine...

7 comentarii:

  1. woow, e real ce spui? din pacate nu prea am mai intrat pe bloguri decat foarte rar..asa ca nu mai stiu ce si cum..stiu ca scriai frumos:)da..ce scrii aici acum e real? sau ai scris ceva din suflet?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte real. iubitul meu e in germania de ceva vreme. si asta a fost scrisa aseara dupa ce i-am auzit, in sfarsit, vocea, dupa un timp indelungat de tacere...si pot spune ca tot ce scriu aici e real.daca n-ar fi, nu s-ar povesti ;)
    multumesc pentru ca ma citesti :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ooooffff, o sa fie ghineeee:):):)
    O imbratisare de la mine:):) pentru un prieten pe care nu il cunosc(:P adica tu) si nu ma cunosti:) doar am mai citit pe ici pe colo ce ai mai scris..atunci cand mai scriam si eu,..probabil ca o sa mai scriu din nou da nu sunt hotarat.
    Dar pt mine.. eu consider a imi fi prieteni toti cei pe care ii vad ca tin cu adevarat la ceea ce inseamna iubire adevarata si Oameni! Indiferent ca sunt baieti(rar am vazut asa ceva), fete, barbati, femei..nu conteaza varsta sau altceva..dar...ma bucur foarte mult cand vad pe cineva care tine la asta sau ma intristez la fel de mult cand vad pe cineva ca sufera pt asa ceva..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru imbratisare, prietene :P si sper sa te reapuci de scris...ar fi pacat sa nu mai scrii...asa ca apuca-te (si asta ia-o ca pe un sfat prietenesc :P )

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos spus, e cea mai buna alegere a ta, atat din punctul de vedere al cuvintelor cat si a situatiei. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea, ce mieunaturi imi vin acum :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...