joi, 11 noiembrie 2010

Chiar daca...

Ma plimb prin biblioteca amintirilor mele...ma plimb doar si deschid sertare ale caror chei credeam ca le-am pierdut de mult...dar am gasit cheile...si am deschis sertarele...si am gasit amintiri pline de praf, franturi din personalitatea omului meu antic, ganduri ascunse despre care stiam numai si numai eu, iubiri pierdute, inimi sfasiate...offf...si cate alte lucruri de care uitasem...si toate sunt inmagazinate...si e asa ciudat...trec perioade de timp si vreau sa ma schimb. si ce fac atunci? ceea ce nu imi place la mine, inmagazinez si pun la pastrare...mi-i frica parca sa renunt...poate o data o sa le readuc la lumina...dar nu cred...
e greu sa renunt la firea mea veche, e greu sa las in urma ceea ce am fost o data...dar las...si chiar daca e greu, ma oblig pe mine si chiar daca ajung sa transpir sange nu ma las pana nu o sa devin persoana care doresc...am multe planuri...si un tel foarte bine intemeiat...dar am si amintiri, placute sau mai putin placute...viata mea se schimba...am fost imbratisata de o lume noua...am fost primita la sanul ei...si chiar daca trebuie sa lupt incontinuu, tot nu ma las... ma rog in fiecare seara pentru rabdare...si vad rodul rugaciunii...acum va las...ma duc sa mai rasfoiesc foile ingalbenite de timp din biblioteca vietii mele...daca mai gasesc ceva interesant, voi reveni cu ganduri noi.
pana atunci...blesses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...