duminică, 14 noiembrie 2010

Ultima leapsa pe azi :)

"Preluata" tot de acolo


1) Ia cartea cea mai la indemana, deschide-o la pagina 18 si scrie al doilea rand.
"Asadar, fiecare paragraf ramane deschis." (Dictionar de simboluri)


2) Fara sa verifici, cat e ceasul?
13

3) Verifica.
13:38

4) Cum esti imbracat?
Tricou si pantaloni de trening

5) Inainte sa raspunzi la chestionaru’ asta, la ce te uitai?
La alte chestionare

6) Ce zgomote auzi in afara celor produse de calculator?
Doi caini jucandu-se in camera

7) Cand ai iesit ultima data si ce ai facut atunci?
Ieri am fost la Gyula, am avut concert

8) Ce-ai visat azi-noapte?
Ca mi-au furat bicicleta

9) Cand ai ras ultima oara?
Azi

10) Ce ai pe peretii camerei in care te afli?
Colaj cu poze si picturi ale mele si ale Iubitului :D

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpara prima data?
O casa

12) Care-i ultimu’ film pe care l-ai vazut?
Street Dance

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
Nope

14) Ce parere ai despre chestionaru’ asta?
E simplu

15) Spune-ne ceva ce nu stim inca.
Mi-i foame

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Hannah

17) Dar baiatului tau?
Adam Christian
18) Te-ai gandit deja sa locuiesti in strainatate?
M-am si mutat deja :))

19) Ce ai dori sa-ti spuna Dumnezeu cand intri pe Portile Raiului?
Bine ai venit

20) Daca ai putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ai schimba?
Oamenii

21) Iti place sa dansezi?
Da

22) George Bush?
Gheorghe Tufa

23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?
Ceva film pe HBO

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?
Iubitu', Black Cat, VDP si Boss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...