joi, 11 noiembrie 2010

Si a mai trecut o zi...

...si spre fericirea mea e ultima in care trebuie sa te astept...Mai sunt doar cateva ore si vei aparea. Stii ca esti pentru mine acea prima raza de soare care strapunge bezna noptii? Te astept precum solul insetat primele picaturi de ploaie...
    Astept sa vii, sa iti pot spue cat de mult am suferit in aceste zile cat nu ai fost langa mine. Sa-ti spun cat de tare mi se rupea sufletul cand a trebuit sa fiu cruda cu acele suflete care au avut o zi mai proasta si apoi cum am plans intr-un colt, sa nu ma vada nimeni ca si eu sufar din cauza cruzimii mele care uneori sunt obligata sa o port ca pe o masca de carnaval.
    Sa-ti spun cum am descoperit ca sunt si eu un om si pot suferi cot la cot cu sufletelele acelora pe care trebuie sa ii slefuiesc, asemenea diamantelor necioplite.
    Sa-ti spun cum a trebuit sa pedepsesc pe cea care a vrut sa atinga miseleste perfectiunea.
    Sa-ti spun ca fiecare zi aduce noi aventuri, suferinte, placeri, surprize placute sau neplacute, dar fara tine seara se lasa usor, dar noaptea trece greu si ma chinuie. Ma chinuie pentru ca e neplacut sa dorm singura si suferinta solitudinii e coplesitoare.
    Astept acel gol in stomac care apare cand aud cheia ta invartindu-se in usa si pasii tai hotarati apasand scarile.
    Astept aroma cafelei de dimineata si zgomotul ei care ma trezeste la o noua zi, dar de data asta o zi petrecuta in compania ta...
    Astept sa te uiti la mine in felul in care imi sugerezi ca e vremea sa ne jucam ca doi copii care nu au nevoie de jucarii pentru a se simti minunat impreuna.
   Sa mergem impreuna la cumparaturi si mai apoi sa ne plangem ca nu ne ajung banii, dar totusi sa luam ciocolata care ne va purta pe meleagurile dulci ale gustului.
   Sa luam masa impreuna dupa ce te pui sa gatesti pentru a-mi face mie o placere.
   Sa stam la povesti langa o tigara si o cana de cafea cu mult lapte si zahar, amintindu-ne de vremea cand inca eram copii in viata comuna...
    Urasc momentele cand trebuie sa pleci, dar le iubesc in acelasi timp deoarece stiu ca apoi te intorci si imi inseninezi viata. Asa se intampla mereu, iar aceasta este o rutina placuta.
    Nu ne mai desparte mult, asa ca te astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...